Klacht: Geen pakket ontvangen

op 17 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Gisteren is er per mail aangegeven dat mijn pakket bezorgd is om 12.59 op dit moment is er helemaal niks bij mij thuis bezorgd en er is ook geen briefje achter gelaten. Er is wel bij mijn buren een pakketje afgeleverd maar niet die van mij. Ik zou graag duidelijkheid willen waar mijn pakketje nu is en wanneer het echt bezorgd wordt want ik vind het niet netjes dat ik een mail krijg met bezorgd als dit niet het geval is!

Mijn pakketnummer: 3STWZW7511613

Als ik mijn pakketje heb ontvangen.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 22 december 2017 om 15:31 geantwoord

Geachte mevrouw Nijhuis,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. U heeft een vraag omtrent de bezorging van uw pakket en de e-mail die u heeft ontvangen. Mijn excuses dat u dit pakket op deze datum niet heeft ontvangen.

Ik hoop dat uw pakket inmiddels terecht is. In de praktijk komen pakketten met deze status binnen een paar dagen nog wel boven water. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Die kan als onze opdrachtgever voor de verzending van het pakket een klacht bij ons indienen.

Alle klachten die gemeld zijn door Amynijhuis