Klacht: Geen pakket ontvangen

op 03 oktober 2017 over Travel Club Express in de categorie Hotels

Beste
Een tijd geleden ben ik opgebeld en zou een pakket ontvangen en na aantal dagen had ik niets ontvangen en had gebeld nadat ik zag dat er geld van mijn rekening was gegaan. Ik legde alles uit en de medewerker zei dat mijn geld werd terug gestord maar dat gebeurde niet.
Na 3 telefoontjes kreeg ik uiteindelijk de nummer van de klantendienst . Daar werd ik heel arrogant behandeld door een zekere Mevr. Poeder
Wel na aantal valse beloften en na de teleurstellende telefoon ga ik klacht indienen bij de politie.

Mvg
Andy Bloemen

Gewoon mijn bedrag terugstorten omdat ik NOOIT een pakket heb gezien. Ik ben langer bezig dan die twee zogenaamde weken

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Travel Club Express over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Travel Club Express in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travel Club Express een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travel Club Express

Heeft op 06 oktober 2017 om 09:47 geantwoord

Geachte heer Bloemen,

Bedankt voor uw bericht. Inmiddels blijkt het dat wij het pakket retour hebben ontvangen.
Wij zullen in ons systeem zorgen dat het pakket wordt afgeboekt als retour zijnde.
We bieden u nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aan voor het ongerief dat u hebt ondervonden.
Wij storten binnen 5 dagen het bedrag terug op uw rekening.

We vertrouwen erop dat we deze zaak naar uw tevredenheid afgehandeld hebben.

Joyce
Telefoonnummer NL: 020-2146404
Telefoonnummer BE: 078-485000
Email: support@travelclubexpress.com

Bericht van Travel Club Express

1 maand geleden - Geachte heer Bloemen. Ter opvolging van het vorige bericht kan ik u vertellen dat u zelf gestorneerd heeft. Wij hebben bij Travel Club Express geen bedragen meer van u. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Joyce Klantenservice Travel Club Express Travel Club Express B.V. Postbus 75740 1118 ZT Schiphol Telefoonnummer NL: 020-2146404 Telefoonnummer BE: 078-485000 Email: support@travelclubexpress.com

Alle klachten die gemeld zijn door Andybloemen3910