Klacht: Geen pakket ontvangen

op 21 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zou vandaag (19 augustus 2017) een pakket ontvangen tussen 9:00 en 13:00, daarvoor ben ik netjes thuisgebleven om het pakket in ontvangst te kunnen nemen maar later bleek er een briefje in de bus te zitten dat ik het pakket maandag pas ontvang met een niet thuis code omdat er niemand open deed? Apart want er is nooit aangebeld (nee de bel is niet kapot), dit is al de 2e keer van DHL dat ik dit mee maak… erg jammer als het spulletjes zijn voor op vakantie als je zondag al vertrekt!

Gewenste Oplossing:

Als ze wel een keer netjes aanbellen als ik gewoon thuis zit te wachten!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 augustus 2017 om 13:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Hallo Sharon,

Bedankt voor jouw bericht. Dit is inderdaad erg gek, vooral omdat je wel een briefje hebt ontvangen. Er lijkt hier dus iets niet goed te gaan. Ik heb er dan ook een melding van gemaakt voor je.

Sorry voor het ongemak dat je hierdoor hebt ervaren, maar ik hoop dat je wel een hele fijne vakantie hebt.

Met vriendelijke groet,

Shannon, klantenservice DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Sharon96