Klacht: Geen pakket ontvangen

op 01 augustus 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Donderdag zou ik een pakket ontvangen tussen 11 en 15, dit pakket is nooit aangekomen. Gister zou het pakket weer aankomen tussen 11 en 15 en wederom is er niks aangekomen. Vandaag zou het voor de 3e keer bezorgd worden, en er is alwéér niks aangekomen!! Dit is de slechtste service die in mijn leven heb meegemaakt met een pakket bezorging service. Ik verwacht dat het pakket vandaag nog geleverd wordt.

Nummer: 058245039118

Gewenste Oplossing:

Tevreden wordt ik niet meer, maar het pakket moet vandaag nog bezorgd worden

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 01 augustus 2017 om 13:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat er een hoop is gebeurt met uw pakket. We hebben vrijdag een interventie ontvangen om uw pakket bij de parcelshop te leveren. Helaas is dit zaterdag niet gelukt en wil ik u adviseren om dit ook met de verzender op te pakken. Dit ter voorkoming dat u onnodig langer moet wachten op uw pakket.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Vincent123