Klacht: Geen pakket ontvangen

Jouke klein op 29 november 2021 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geen folderpakket ontvangen 29 nov, gebeurt vaker.

Gewenste Oplossing:

Wekelijks het pakket ontvangen . en niet overslaan .

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Spotta

1 maand geleden - Geachte mevrouw Klein, Wij hebben uw melding met betrekking tot het niet ontvangen van de reclamefolders in goede orde ontvangen. Nochtans brengen wij u graag op de hoogte omtrent de bezorgdagen van onze bezorgers. Onze bezorgers mogen van zaterdag tot en met dinsdag 21:00 uur de reclamefolders verspreiden. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van de bezorgdagen die wij hanteren. De winkels zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals bijvoorbeeld de ingangsdatum van een actie. Op het moment dat u de melding heeft ingediend was de bezorgperiode nog niet afgerond. Graag vernemen wij woensdag of u de reclamefolders alsnog heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Afdeling Kwaliteitsbeheer 

Reactie van de melder van de klacht Jouke klein

1 maand geleden -

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 06 december 2021 om 13:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Na onze uitvraag naar uw volledige woonadres hebben wij helaas niets meer vernomen. Bij deze wordt de melding afgesloten.

Nog een fijne dag gewenst.

Met vriendelijke groet,
Afdeling Kwaliteitsbeheer

Alle klachten die gemeld zijn door Jouke klein