Klacht: geen pakket ontvangen

op 02 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 2 weken geleden iets gekocht dat zou verzonden worden met postnl met genoeg zegels erop zelf nog 1tje extra, en ik heb nogsteeds niks binnen. het gaat om nogal een groot bedrag

ik kan niet met hun in contact komen en ik hoop wel dat hier snel iets aan gebeurt!

mvg

Gewenste Oplossing:

ik ben tevry als ik of mijn geld terug krijg of netjes mij pakketje

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 02 juni 2021 om 10:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een naar u verzonden poststuk. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wat spijtig te lezen dat de naar u verstuurde zending niet is bij u is afgeleverd. Namens PostNL excuses, uiteraard is dit een nare situatie en ik kan mij indenken dat u hierover teleurgesteld bent.

Aangezien de post zonder barcode is verzonden, kan de status niet achterhaald worden omdat er geen administratie in het distributieproces bijgehouden wordt. Daarom is het ook niet mogelijk een onderzoek naar uw zending op te starten omdat de ervaring heeft geleerd dat dit eigenlijk nooit resultaat oplevert en wij willen geen valse hoop geven.

Wel ga ik uw klacht doorgeven aan de manager van de afdeling postbezorging gekoppeld aan uw adres om te laten monitoren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. Ook wordt deze situatie besproken met de betreffende medewerkers zodat met extra aandacht naar de postbezorging uw adres gekeken wordt.

U ontvangt hier geen verdere reactie op, maar wanneer wij een oorzaak vinden, ondernemen wij gepaste actie. Als wij uw zending toch nog vinden, zullen wij deze uiteraard bezorgen.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door kaymakkie