Klacht: Geen pakket gehad

op 18 juni 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakket moest bij de buren afgegeven worden stond nog een briefje bij.
Vind dat postnl echt dom is nu kunnen we weer de gehele dag wachten maandag schiet lekker op zo.
We blijven e r niet voor thuis,lezen is blijkbaar ook een vak.
Waarom moet dat een dag gaan duren alweer echt belachelijk ik neem voortaan wel dhl verzending post,nl is echt duur zowel met postzegels als pakket bezorgen.
Voor mij geen post.nl meer echt waardeloze zaak.
Het is toch niet zo moeilijk om het bij de buren af te geven staat ook op de site bij niet thuis zijn wordt het bij de buren bezorgd.
Post.nl neemt allemaal goedkoop volk laat ze eerst eens op lezen gaan zeg.
De oude bezorger was geweldig maar die we nu hebben in Kerkdriel praat me er niet van.

Gewoon bij de buren afgeven mits niet te moeilijk.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw van Eeuwijk, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Ik zou graag van u de barcode van het betreffende pakket ontvangen zodat ik dit voor u kan bekijken. Niet alle pakketten mogen bij buren worden afgegeven. Ik zie uw reactie graag tegemoet, Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte mevrouw van Eeuwijk, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 28 juni 2016 om 14:48 geantwoord

Geachte mevrouw Eeuwijk,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

We hebben u daarom twee keer een e-mail gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.
Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janalovesskary