Klacht: Geen pakket gehad

op 20 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een webshop en heb debestelde artikelen nodig voor mijn bedrijf

Gewenste Oplossing:

Als jullie de kosten vergoeden van maandag 19 juni 2017 van de artikelen die ik niet heb kunnen leveren mijn nummer is 0627264871

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juni 2017 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat de levering niet volgens wens is gegaan. Ik zie dat er maandag een vertraging is geweest waardoor u uw pakketer later heeft ontvangen dan onze tijdsindicatie aangaf. Helaas kunnen we u niet voor eventuele schade vergoeden daar we niet verantwoordelijk zijn voor eventuele nevenschade.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Ramona kooij