Klacht: Geen pakket gehad

op 20 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een webshop en heb debestelde artikelen nodig voor mijn bedrijf

Gewenste Oplossing:

Als jullie de kosten vergoeden van maandag 19 juni 2017 van de artikelen die ik niet heb kunnen leveren mijn nummer is 0627264871

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 20 juni 2017 om 15:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Spijtig om te moeten vernemen dat de levering niet volgens wens is gegaan. Ik zie dat er maandag een vertraging is geweest waardoor u uw pakketer later heeft ontvangen dan onze tijdsindicatie aangaf. Helaas kunnen we u niet voor eventuele schade vergoeden daar we niet verantwoordelijk zijn voor eventuele nevenschade.
Met vriendelijke groet,
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 03 juli 2017 om 12:58 geantwoord

Dat is wel erg makkelijk gezegd nee daar ga ik niet mee akkoord. Ik verzend dagelijks 40 pakketten via jullie en dit is jullie service

Alle klachten die gemeld zijn door Ramona kooij