Klacht: geen pakket en onvriendelijk personeel.

op 11 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Via de website coolblue heb ik een pakketje laten bezorgen op een afhaalpunt, aangezien ik zelf niet thuis zou zijn op de dag van het bezorgen.
De volgende ochtend kreeg ik een melding dat het pakketje bezorgd zou zijn op het afgesproken ophaalpunt. Toen ik op dat punt kwam, bleek het pakketje echter niet aanwezig te zijn en er werd verzocht om contact op te nemen met postnl.

Toen ik het probleem uitlegde bij postnl, bleven ze erbij dat het pakketje was afgeleverd bij het ophaalpunt, het punt waar ik dus net geweest was. Toen ik uitlegde dat het pakketje ontbrak bij de lading van die dag, werd de hoorn erop gelegd.

kortom, geen pakketje en geen goede service!
Coolblue daarentegen kwam gelijk in actie en was zeer vriendelijk.

Ik zou het erg fijn vinden om op een goede manier behandelt te worden en het pakketje alsnog te ontvangen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juli 2017 om 16:46 geantwoord

Geachte mevrouw Hendrickx,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat uw pakket niet aanwezig bleek te zijn bij de afhaallocatie. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van uw gegevens heb ik gezien dat er vanuit de afzender van het pakket reeds een onderzoek is ingesteld. De afzender wordt op de hoogte gehouden van de verdere voortgang en de afhandeling van het onderzoek. Omdat ik verder geen inhoudelijke informatie heb over de verdere afhandeling adviseer ik u voor meer informatie contact op te nemen met de afzender van het pakket. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Alle klachten die gemeld zijn door Loes Hendrickx