Klacht: Geen pakket en klantenservice verbreekt de verbinding

op 28 augustus 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht nu al sinds 18 augustus op mijn pakketje.
Het wordt bezorgd op een bedrijfsadres maar men tracht telkens doodleuk tussen 18:00 en 22:00 te bezorgen?!

Klantenservice is overbelast en als je eindelijk aan de beurt bent dan wordt de verbinding verbroken!

Doe wat aan dat zooitje!

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket gewoon tijdens kantooruren wordt bezorgd en gaarne liever gisteren dan vandaag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 28 augustus 2017 om 11:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Erol,

Uit uw bericht begrijp ik dat u ontevreden bent over de bezorgtijden van PostNL. Mijn excuses voor het ongemak. Graag reageer ik op uw bericht.

De bezorgtijd wordt gebaseerd op eerdere bezorgpogingen in het postcodegebied van de bezorger. Afhankelijk van de route van de bezorger, komt de bezorger in de ochtend, middag of avond bij u langs. Het is niet mogelijk om deze route aan te passen aan uw voorkeuren.

In bepaalde gevallen kunt u na een gemiste bezorgpoging via www.postnl.nl/nietthuis of via de app aangeven dat u het pakket liever op een ander tijdstip wilt ontvangen. Dit is afhankelijk van de mogelijkheden het wijzigen van de route van de bezorger en de verzendwijze van het pakket.

Het is sinds een aantal maanden ook mogelijk om een wijziging van bezorging door te geven voor de eerste bezorgpoging. Dit kunt u voor 6:00 's ochtends regelen als uw pakket gesorteerd is. Hierbij verwijs ik u ook naar bovenstaande opties via www.postnl.nl en de app.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door eialici2