Klacht: geen pakket bezorgd en melding dat ze me gemist hadden. was de hele dag thuis

op 13 juli 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou een pakket bezorgd worden tussen 15:55 en 17:55.
Ben vanaf 9:30 thuis geweest de hele verdere dag.Kreeg om 17:55 de melding: sorry voor de vertraging uw pakket word zo snel mogelijk bezorg.

Om 18:15 kreeg ik een melding in de app: We hebben u gemist,we komen de volgende werkdag weer (raar want ik was gewoon thuis en mijn bel werkt prima)
Dit is niet de eerste keer dat dit is gebeurd. Blijf ik de hele dag thuis en dan word er niks bezorgd. Vind niet dat ze een melding mogen maken die niet waar is.
Nu moet ik dus tot maandag wachten totdat ik het pakket na werktijd op kan gaan halen.

Als ik mijn pakket heb ontvangen en excuses van post.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 week geleden - Geachte heer, mevrouw Assmann, Erg spijtig om te vernemen dat er wordt aangegeven dat uw zending niet geleverd kon worden omdat er niemand aanwezig zou zijn, terwijl u gewoon thuis was. U moet hierdoor langer op uw zending wachten. Ik kan me indenken dat u daar niet blij mee bent en wil hier dan ook graag een melding voor aanmaken. Hiervoor heb ik alleen wel wat extra informatie nodig. Kunt u aangeven of u een briefje in uw bus heeft gehad en om welke 3S-code het gaat? Ik hoor het graag van u. Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht I.A

1 week geleden - Hoi. Nee ik heb geen briefje in mijn brievenbus gehad. Lijkt erg alleen een melding in de pot.nl app. Code 3SYGAW001561084

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 13 juli 2018 om 18:59 geantwoord

Geachte mevrouw Assmann,

Hartelijk dank voor uw reactie.

Ik heb de klacht voor u geregistreerd en deze zal besproken worden met de bezorger, door de teamleider van de bezorger. U zult geen terugkoppeling krijgen op deze klacht, maar ik ga ervan uit dat het niet weer zal gebeuren.

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht u nu of in de toekomst nog vragen of klachten hebben over PostNL, dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nlklantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door I.A