Klacht: Geen pakket bezorgd

op 16 februari 2018 over Brandeal in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brandeal over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Brandeal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brandeal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brandeal

Heeft op 16 februari 2018 om 17:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Sam,

Bedankt voor bericht. Wat vervelend dat je geen reactie hebt mogen ontvangen, kan het wellicht zo zijn dat je het verkeerde e-mailadres te pakken hebt?
In dit geval zullen we de annulering uiteraard direct voor je aanvragen bij de juiste persoon. Je zult hierover verder worden gecontacteerd via de mail.

Met vriendelijke groet,

Brandeal Webcare

Heeft op 16 februari 2018 om 21:08 geantwoord

Ik ben er mee eens dat de annulering wordt verplaatst, maar alle e-mails zijn goed. Dus het moet gewoon terug gestort worden.

Alle klachten die gemeld zijn door SamOost