Klacht: Geen pakket bezorgd

op 28 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou bij mij een pakketje bezorgd worden tussen een bepaalde tijd. In die tijd geen pakketje gehad. Daarna heb ik nog een uur gewacht maar helaas. Ik ging even op site kijk en toen stond er dat het pakketje weer was mee genomen. Later stond er tijdelijke overmacht. Dat kan. Later stond er dat het pakket bezorgd was. Ik had nog steeds geen pakket en ook geen briefje in de brievenbus. Maar nu kon ik ook niet meer zien in welke tijd het pakketje bezorgd ging worden. Nu staat er dat het pakketje retour word gestuurd naar de verzender. Ik baal hier echt van en wil graag mijn pakketje!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje gewoon krijg!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 juni 2017 om 14:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Kimberleyvdpost