Klacht: Geen pakket bezorgd

op 27 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zater 24 juni zou het pakket bezorgd worden maar door overmacht ging dat niet door. Goed dat ik even op de site keek.
Ik denk dat kan gebeuren.
Maandag 26 juni zou tussen 14.00 en 18.00 uur bezorgd worden.
Om kwart voor zes nog niks.
Ik weer op de site kijken met stom heid lees ik niemand thuis .
We waren met 2 man thuis dus ??
Ik gebeld naar klanten service heel vriendelijk geholpen.
Maar nog steeds geen pakje Baal hier echt van.

Gewenste Oplossing:

Als het pakje thuis bezorgd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 27 juni 2017 om 14:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat de chauffeur een niet thuis melding heeft gemaakt terwijl u gewoon thuis was. Uiteraard is dit niet de bedoeling en het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Volgens mijn gegevens heeft u het pakket vandaag wel in ontvangst mogen nemen.

Met vriendelijke groet,

Chrissy
DHL Parcel
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Carin Terlouw-van