Klacht: Geen pakket

op 12 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou ik een pakket ontvangen. Ineens staat er in de app de status bezorgd! Terwijl er niks aangebeld is en ik gewoon thuis ben!
Klantenservice is ook niks waard, je belt wacht 20 min en als je aan de beurt bent leggen ze de hoorn erop. Krijg je na opnieuw wachten weer iemand aan de lijn die niks wil nakijken voor je.. diep teleurstellend!!

Dat mijn pakket bezorgd word

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 mei 2020 om 12:07 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw pakket niet is ontvangen terwijl Track en Trace aangeeft dat de zending zou zijn afgeleverd op uw adres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Zonder de Track en Trace code kan ik tot mijn spijt de status van de zending niet nakijken. Ervaring leert dat een zending in uw situatie vaak alsnog binnen enkele dagen opduikt. Ik raad u aan om voor de zekerheid navraag te doen bij uw buren. Indien u het pakket op dit moment nog niet heeft ontvangen, adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. De verzender is onze klant en opdrachtgever voor verzending en kan een klacht bij ons melden. Uiteraard zal er vervolgens gekeken worden welke bezorger er die dag heeft bezorgd zodat we navraag kunnen doen. De verzender kan u vervolgens verder informeren en u van een passende oplossing voorzien.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nien078