Klacht: Geen pakket

op 17 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag

Waneer je een track and trace krijg met de tijdstip 09.00 15.00 op 15 september 2018 ga ik er van uit dat het pakje dan ook word bezorgt maar tot nu toe niks ontvangen enige wat ik zie is dat die ergens depo is vraag me nu af waneer het pakketje word geleverd

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als het bezorg word op de tijdstip wat ze mij geven

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 17 september 2018 om 12:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Helaas kon het pakket zaterdag door omstandigheden niet in bezorging gaan. Het depot heeft hier overmacht voor moeten melden. Wij verwachten het pakket vandaag tussen 09:00 en 15:00 uur alsnog bij u aan te komen bieden. Indien u niet thuis bent ontvangt u een kaartje in de bus met het volgende bezorgmoment en een bezorgcode om de levering aan te passen.

Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Patty1986