Klacht: Geen pakket

op 11 mei 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Er zou een pakket bezorgd worden en daar zaten luiers in die ik moet spoed nodig heb! Ik ben al
Hele dag thuis aan het wachten op dit pakketje en er staat op de site dat ik niet thuis was maar er is ook geen briefje in de brievenbus achtergelaten helemaal niks. Ik vind dit super slordig en baal als een stekker.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn pakketje alsnog vandaag krijg!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 11 mei 2017 om 13:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u op het moment van leveren aanwezig was en dat u geen niet thuis kaartje heeft aangetroffen. Dit is zeker niet de bedoeling hiervoor wil ik dan ook graag mijn excuses aanbieden. Uiteraard heb ik voor u direct melding gemaakt bij het desbetreffende depot.

Uw zending staat vandaag gepland voor levering tussen 18:00 en 21:00.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door FaiJay