Klacht: Geen pakket?

op 29 april 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zou gister aangeboden worden.
Hele dag natuurlijk thuis zitten voor niks.
Na 18:00 een melding
\\\”Aflevering volgt conform afspraak met ontvanger\\\”
Dat vind ik bijzonder ik heb niks gehad.
Wordt nog erger.
Het zou zatersag tussen 09:00 – 13:00 geleverd worden.

Vervolgens komt er te staan om 15:48 dat het pakket is geleverd, GEEN PAKKET!
Langs de buren geweest niks!

Het leuke is maandag is het pas alles weer open en kan ik dan pas geholpen geworden. Terwijl ik dat pakket nodig heb. Pfffff

Dit geintje met hun heb ik al een keer eerder meegemaakt. Dat ze beweerde dat ik niet thuis was.. vervolgens stond er in het systeem dat er 300 meter voor het huis? (Dat is moeilijk aanbellen lijkt mij) er niemand thuis was!

Dat mijn pakket op het juiste adres word bezorgt MET SPOED !

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 29 april 2016 om 15:03 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Op deze manier kunnen wij onze dienstverlening verbeteren.Wij zullen een officiële klacht voor u indienen. Onze collega’s op het depot zullen de betrokken bezorger hier op aanspreken en intern passende maatregelen nemen om herhaling te voorkomen. Volgens onze gegevens is het pakket inmiddels geleverd, Indien u het pakket niet ontvangen heeft, adviseren wij u contact op te nemen met de afzender. Deze heeft de mogelijkheid om bij ons navraag te doen. Wij zullen vervolgens onderzoeken of de melding van de bezorger correct is.

Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door Mama93