Klacht: geen pakje onderweg van af 28 nov

f v op 27 december 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

sorry maar er is nog steeds niks in bus en postnl zeg dat de opdrachtgever allen een klacht in kan dienen.ze zeggen dat ze het zaterdag 7 dec bij ons 2x geprobeerd hebben af te leveren.(maar was gewoon thuis) En het zou klaar staan op dat adres en daar was daar 3 x… en niks. Ze zeggen nu dat het er tussen 9 21:30 morgen kan zijn. Ga maar nog een keer
en weer niks. net een uur aan de lijn en nu staat het op een depot van P. NL de afzender kan alleen contact op opnemen.Ik heb gebeld naar het nummer wat je door hebt gegeven. Dit is de klantenservice van PostNL.

verzender:

Ik heb op z’n minst een kwartier aan de lijn gehangen. Ze hebben allerlei gegevens genoteerd en als ik het goed begrepen heb, bevind zich het pakket niet op de afhaallocatie en gaan ze op zoek naar waar het wel is.

Ze zullen dan binnen 5 werkdagen contact met mij opnemen. Tot die tijd zullen we af moeten wachten.

Ik hoop ook voor je dat het voor de kerst nog binnen is.

oke gaan ze nu iets doen? Nee helaas niets meer van ze vernomen.

verzender weer contact met postnl opnemen.

Ik heb vanmorgen opnieuw gebeld en het was weer een crime.

Na elke keer in de wacht te hebben gestaan, omdat ze iets op moesten zoeken, hebben ze mij na 34 min hoofdzakelijk wachten eruit geflikkerd en werd de verbinding verbroken.

Toch nog maar een keer opnieuw geprobeerd.

Flink lopen zeiken en klagen en dat hielp goed.

Ik hoop dat we een stap verder zijn ( na weer 12 minuten ).

Ze hebben mij 2 plaatsen gegeven waar zich het pakket zou kunnen bevinden.

ontvanger:
En weer niks.

wat moet ik hier mee?

Een briefje in de bus als je er niet bent en 1 plaatsen geven waar zich het pakket zou kunnen bevinden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

1 jaar geleden - Geachte heermevrouw, Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht. Ik snap dat dit niet een fijne situatie is. Ik zie in ons systeem staan dat het pakket ondertussen af is gehaald van de PostNL locatie. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie: - heeft u het pakket ondertussen afgehaald? Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Met vriendelijke groet, PostNL Klantenservice

Heeft op 27 december 2019 om 13:55 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Helaas hebben wij van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook van uit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door f v