Klacht: Geen opvolging mbt klacht

op 16 juni 2017 over Klacht.nl in de categorie Klachtensite

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 20 april heb ik een klacht geschreven over swiss sense. Deze klacht is geplaatst onder nummer 602297.

De status is dat er een e-mail is verzonden naar swiss sense maar nu is er al twee maanden niets gebeurd.

Graag zie ik dat jullie nogmaals bij swiss sense aankaarten dat zij de klacht in behandeling moeten nemen. Bvd

Gewenste Oplossing:

Wanneer swiss sense de klacht in behandeling neemt

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klacht.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klacht.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klacht.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klacht.nl

Heeft op 17 juni 2017 om 17:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Ik zie inderdaad dat uw klacht nog niet door Swiss Sense in behandeling is genomen. Helaas kunnen wij niet meer doen dan Swiss Sense op de hoogte brengen dat er klachten zijn geplaatst. Hier zijn wij actief mee bezig en zullen hier ook mee doorgaan.

Ik hoop dat Swiss Sense snel in actie komt! Met vriendelijke groet,
Tom@Klacht.nl

Alle klachten die gemeld zijn door CDH