Klacht: Geen oplossing bieden tijdens telefoongesprek.

op 14 september 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week hebben wij iets besteld wat met DHL bij ons zou worden bezorgd. Gisteren (12 september) zou het pakketje tussen 14:00 en 18:00 uur worden geleverd. Ah fijn, er was niemand thuis en dit werd ook aangegeven bij de track en trace code. Vandaag zou het pakketje tussen 14:00 en 18:00 worden geleverd. Mijn vriendin is vanaf 1 uur thuis gebleven speciaal om dit pakketje in ontvangst te nemen. Uiteindelijk om 3 uur de track en trace code gecheckt en er werd weer aangegeven dat wij niet thuis waren. Dit was uiteraard niet het geval en hebben daarop het DHL contactnummer gebeld.
Dit gesprek liep uit op een fiasco. Ene Dave/David D. kwam met de oplossing om maar zelf het pakket op te halen hier in de buurt. Hij was ook niet bereid om de bezorger te bellen met de vraag wat de reden was waarom hij aangaf dat wij niet thuis waren. Nadat hij geen oplossing bood vroeg mijn vriendin meerdere keren om een leidinggevende aan de telefoon te krijgen. Hier was hij niet toe bereid.
Dit is overigens niet de eerste keer dat wij problemen hebben met DHL.

Axel & Caroline

Excuses van DHL en een goede oplossing betreft levering pakket.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 14 september 2017 om 14:37 geantwoord

Goedendag,

Ik kan me uw frustratie in een situatie als deze goed voorstellen! Ik ga een melding maken richting de betreffende chauffeur toe, om herhaling in de toekomst te voorkomen. Wat betreft het doorverbinden naar een leidinggevende, heeft via deze manier van verzenden geen effect. Die kan procesmatig helaas niks veranderen. Ik zie dat de zending vanavond tussen 18:00 en 21:00 uur aangeboden zal worden. Sorry voor het ongemak!

Mike

Alle klachten die gemeld zijn door axels1993