Klacht: geen openstaande rekening.

op 10 september 2016 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

maanden geleden de eerste brief ontvangen van vesting finance.
ik hun gebeld, en ze zeiden dat het een tandartsrekening was.
ik heb twee keer mijn tandarts gebeld, ook andere incassobureaus waarmee mijn tandarts samenwerkt, en iedereen vertelde mij hetzelfde.
er staat geen rekening open.
over de telefoon werd mij van vesting finance geen details verteld over van welke tandarts het gaat.
ik heb twee verschillende gehad de afgelopen jaren.
na twee maanden heb ik nu specificaties ontvangen, maar er staat dus geen rekening open.
drie verschillende bronnen vertellen mij dat, maar vesting finance blijft brieven sturen.
wat nu?

Gewenste Oplossing:

als ik geen brieven meer ontvang met dreigementen om een openstaande rekening die er dus niet is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 13 september 2016 om 13:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door damelza