Klacht: geen ontvangst

op 24 augustus 2017 over Bralex in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

besteldatum: 27-06
– ordernummer : 285084
– postcode/huisnummer: 9506/6
– AfterPay kenmerk: 100/0770/41373
bij deze wil ik jullie nogmaals melden dat ik de produkt niet heb ontvangen en dat afterpay al een 2 de herinnering heeft gestuurt waardoor er de rekening al op 124 euro staat voor een produkt die ik nooit heb ontvangen.wat gaan jullie daar aan doen?

Gewenste Oplossing:

als alles opgelost is

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bralex

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bralex nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Bralex in behandeling genomen

Bericht van Bralex

1 maand geleden - Geachte klant, Allereerst excuses voor de late reactie. Wij hebben navraag gedaan bij PostNL. Hierop hebben wij een reactie gehad. Deze heeft u per email van ons gekregen op 05-07-2017. Wij zien deze klacht als afgehandeld en zullen deze sluiten. Met vriendelijke groet, Coen Forskolin naturals afdeling klachten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bralex een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bralex

Heeft op 02 oktober 2017 om 13:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Stephan Joris,

Wij hebben uw retour pakket in goede orde ontvangen. Wij hebben u ook een e-mail gestuurd, dat uw retour pakket is ontvangen en dat wij de rekening zullen annuleren.

Dit is inmiddels allemaal gebeurd en voor ons is deze kwestie afgerond.

Wij willen u vragen om deze klacht te beoordelen, zodat de klacht gesloten kan worden.

Met vriendelijke groet,

Laura Fenanlamber

Alle klachten die gemeld zijn door stephan joris