Klacht: Geen ontvangen bestelling

op 28 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 april 2017 om 14:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Uw zending stond inderdaad gepland voor levering op 26 april. Tot onze spijt hebben wij de levering van uw zending moeten uitstellen wegens overmacht. Uiteraard is dit zeer vervelend uw heeft immers thuis zitten te wachten. De zending is doorgepland naar levering op 28 april.

Excuses dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten.

Met vriendelijke groet,

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door eAtilgan