Klacht: Geen ondersteuning

op 22 mei 2020 over Denon in de categorie Electronica - Computers

Denon Nederland geeft geen firmware meer uit.
Nu is het zo dat mijn versterker tijdens het updaten werd onderbroken door een stroom storing.
Nu kan ik via de webinterface nieuwe firmware laden maar Denon geeft deze alleen nog uit d.m.v een internet update.
Ik heb van alles geprobeert, maar hij wil niet meer updaten, ook een hard reset werkt niet.
Volgens de helpdesk van Denon Nederland is de netwerk interface kapot, maar ik kan gewoon zijn webinterface bereiken.
Volgens deze vriendelijke meneer word er geen firmware meer verstrekt omdat zou blijken dat mensen het niet altijd goed doen.
Dan zou hij dus stuk kunnen gaan, maar toen ik zij dat mijne dat nu is bleef hij het antwoord schuldig.
Dit betekent dus dat ik een reciever van amper 5 jaar oud bij het grof vuil kan zetten, hoezo denken aan ons milieu?
Ik heb trouwens wel een goede reden gevonden waarom Denon zo reageerde, als je hun support pagina opent, komen ze als eerste met tien goede redenen om een nieuwe reciever te kopen.
Dit zal ik dus noodgedwongen doen, maar ze zullen toch wel begrijpen dat het dan geen Denon meer word.

Als ze mij de juiste firmware sturen en als dan blijkt dat de reciever toch stuk is dan help ik pech en koop mij een nieuwe.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Denon

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Denon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mercu1983