Klacht: Geen of te laat

op 19 oktober 2011 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Week in week uit heb ik problemen met het ontvangen van de folders.
Ik ontvang ze te laat (lees: dinsdagavond of woensdagochtend) of ik krijg ze helemaal niet.
Het is de landstrekenwijk in Lelystad.
Baal er enorm van want ik heb nu al een paar keer een dagaanbieding gemist omdat ze te laat waren.

Gewenste Oplossing:

Betere bezorging en tegemoetkoming gemiste aanbiedingen dmv kortingscouponnen of dergelijk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 oktober 2011 om 15:47 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag. Onze bezorgdagen zijn maandag, dinsdag met een uitloop op de woensdag. De coordinator heeft de bezorger er toch op aangesproken en gevraagd of de folders eerder bezorgd kunnen worden.

Heeft op 31 oktober 2011 om 06:51 geantwoord

Ik vind de oplossing niet toereikend. De folders hebben 90% een looptijd van maandag tot maandag.
Als ze pas dinsdag met een uitloop op woensdag bezorgt worden loop ik kans dat een actie product al uitverkocht of dergelijk is.
Ik vind dit dus geen correcte oplossing.
Helemaal niet als ik familie of vrienden spreek in de zelfde wijk die wel de folders op zondag ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rebeccabouma