Klacht: geen of foute bezorging

op 09 mei 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Volgens Cewe fotoservice is mijn bestelling afgelopen vrijdag in de brievenbus bezorgd: niet bij mij echter. Het komt zeer regelmatig voor dat post voor Crabethstraat 37 2801AL te Gouda bezorgd wordt op Crabethpark 37 (de postcode daarvan weet ik niet) De familie is vermoedelijk op vakantie nu, zodat ik te laat was met mijn cadeautje gisteren, helaas.

als er geen verwarring meer is over Crabethstraat of Crabethpark

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 09 mei 2016 om 08:53 geantwoord

Geachte mevrouw Honig,

Ik begrijp dat uw brievenbuszending afgeleverd was maar niet bij u. Spijtig om te horen dat er zo nu en dan verwarring is met de 2 straten.

Graag hoor ik of uw zending al aan is gekomen onderhand en of deze inderdaad op Crabethpark is afgeleverd of dat het later alsnog op uw eigen adres is geleverd. Soms is de status van dit soort zendingen \"afgeleverd\" terwijl het pakje nog moet komen.

U geeft aan dat uw post vaker verkeerd wordt bezorgd. Heeft u dit ook vaker bij ons gemeld? Zou u dan kunnen controleren of de post ook daadwerkelijk van PostNL komt (logo) en kunt u mij vertellen hoe lang dit al speelt?

Met vriendelijke groeten,

Alle klachten die gemeld zijn door mnhg