Klacht: geen notificatie verstuurd na afleveren dhl parcelstation

op 19 december 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 13 december zou DHL een pakketje hebben afgeleverd aan een DHL parcelstation hier in de buurt. Bij het invullen van de track en tracecode, zie ik staan dat er op 13 december 11.38 het pakketje is bezorgd en vervolgens om 11.40 uur dat hij onderweg is, maar wel dat er een notificatie is gestuurd naar de ontvanger voor het ophalen bij DHL parcelshop. Ik heb hierover een mail gestuurd op 14 december, maar tot op heden nog geen bericht ontvangen hierover. Alleen een ontvangstbevestiging van DHL met kenmerk 04369789. Ook heb ik Lidl shop op de hoogte gesteld van het niet aangekomen pakketje. Wat ik tevens raar vindt, is dat ze zeggen dat je na 2 werkdagen een herinnering krijgt, maar dat heb ik ook niet gehad.

Dat ik alsnog een haalcode krijg zodat ik mijn pakket kan ophalen

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 december 2017 om 14:14 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. U geeft aan geen notificatie te hebben ontvangen. Dit is correct wij hebben vanuit de afzender namelijk uw e-mail adres niet doorgekregen. Om die reden kunnen wij dan ook geen notificatie toesturen. Indien er geen juiste gegevens zijn doorgegeven is het niet mogelijk de code alsnog te sturen. Excuses hiervoor. De zending zal na vandaag retour gaan aangezien deze zich al 7 dagen in de parcelstation bevind. De afzender zal uw zending dan opnieuw moeten versturen.

Excuses voor het ongemak.

Miranda
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Rialot