Klacht: Géén nieuwe polis ontvangen tot op heden

op 29 december 2017 over Yarden in de categorie Verzekering

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte service!! Altijd jaarlijks betaald, nu niet in de gelegenheid ineens te betalen. Derhalve in september een verzoek ingediend tot maandelijks aflossen. Na geen bevestiging te hebben ontvangen zelf contact gezocht. Medewerker gaf aan dat ik de eerstvolgende werkdag zou worden teruggebeld. Pas twee weken later teruggebeld door een andere medewerker die aangaf het bedrag met terugwerkende kracht af te schrijven. Inmiddels 1,5 maand verder en geen afschrijving alsmede een nieuwe polis in de bus gezien! Gezegd dat mijn echtgenoot en nabestaanden hun aansprakelijk stellen en dat zij verantwoordelijk zijn in het geval ik niet verzekerd ben zodra ik een dezer dagen kom te overlijden!

Gewenste Oplossing:

Nieuwe polis evenals de afdrachten die per maand moeten worden afgeschreven met terugwerkende kracht vanaf september

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Yarden over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door T.R. Abdoelradjak