Klacht: geen niet thuiscode ontvangen

op 18 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 27 december 2017 om 13:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Sickman-Janmaat,

Hartelijk bedankt voor uw melding. Het spijt me om te vernemen dat u geen niet-thuis code heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb echter niet de mogelijkheid om deze achteraf te verstrekken of een wijziging door te geven. Mocht u eerder een dergelijke wijziging hebben doorgegeven dat lukt het via uw account vaak ook wel via de 3Scode van het pakket, maar ik hoop uiteraard dat dit de volgende keer weer correct zal verlopen. Ik ga ervan uit dat u het pakket inmiddels heeft ontvangen. Ik heb dit niet voor u kunnen nakijken aan de hand van het ordernummer.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door Peters1946