Klacht: geen niet thuis code in de brievenbus

op 25 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 juni is de bezorger van post.nl langs geweest, waarschijnlijik was ik niet thuis, naar mijn weten hoor ik een brief in de bus te krijgen met een niet thuiscode (dit is niet gebeurt!). 28 juni krijg ik een niet thuiscode door de bus wat ik niet kan traceren via track en trace, besluit contact op te nemen met post.nl. Vervolgens wordt mij verteld dat dit een niet thuiscode van Mevr.Bakker is, Mevr.Bakker schijnt mijn buurvrouw te zijn!!!?? Zo kom ik erachter dat mijn pakketje van 20 juni zoek was, post.nl heeft contact opgenomen met de Jumbo waar mijn pakketje was afgeleverd, mijn pakketje was terug gestuurd, vervolgens zou alles uitgezocht worden en post.nl zou mij op de hoogte houden waar mijn pakketje was tel.nummer, Email achter gelaten tot heden niks gehoord!!! TUURLIJK DIT IS MIJN PROBLEEM, BEZORGER MAAKT EEN FOUT EN HET KOST MIJ GELD!!!!goed geregeld allemaal!! 18 juli reeds contact opgenomen met de Post.nl, verhaal weer opnieuw uitgelegd pakketje is teruggestuurd naar buitenland, de antwoorden wat je krijgt echt simpel!!? (of te wel ik mag het nu uitzoeken!) zo makkelijk wordt hier mee omgegaan!! Bezorger maakt 2 domme fouten en de klanten draaien hiervoor op! Dit is de 2e keer al dat ik geen pakket hebt ontvangen, door een simpele fout van Post.nl. De 1e keer heb ik het zelf opgelost en nu moet ik het WEER zelf oplossen!! Nu vraag ik mij af? wordt hier wel serieus mee omgegaan??of moet ieder klant voor een fout wat de Post.nl maakt voor opdraaien.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket gewoon geleverd zonder problemen en de klantenservice komt zijn afspraken na, is er niks aan de hand.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 25 juli 2017 om 12:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Ulu,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat u uw zending tot op heden nog niet heeft ontvangen. Graag geef ik u een toelichting.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat er reeds een onderzoek naar uw pakket is opgestart. De behandelaar van het onderzoek heeft u op 21 juli geïnformeerd over de uitslag van het onderzoek, ik kan deze uitkomst niet veranderen. Ik raad u aan contact op te nemen met de afzender van het pakket. Hij of zij is de opdrachtgever voor verzending en kan eventueel volgens de verzendvoorwaarden een claim indienen bij de vervoerder in het land van herkomst. Ik hoop dat u samen met de afzender tot een oplossing kunt komen.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door emineulu