Klacht: geen ”niet thuis briefje” ontvangen

op 22 september 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 6 weken geleden een pakketje besteld van aliexpress, vervolgens is de postbode bij mij aan de deur geweest toen ik op vakantie was maar heeft geen briefje achtergelaten waardoor het na een post nl afhaalpunt is gebracht wat ik dus niet wist en nu kom ik erachter dat het weer word teruggestuurd naar de verkoper waardoor ik nu helemaal niets meer heb. Ik heb contact met de koper opgenomen maar die wil niet tot een oplossing komen, is het een mogelijkheid dat het pakketje nog naar een post nl ophaallocatie word gestuurd??

Gewenste Oplossing:

als het pakketje naar een ophaallocatie word verstuurd!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw de Jong, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. U geeft aan dat u geen afhaalbericht heeft ontvangen en dat u niet wist dat uw pakket al klaar lag bij een afhaallocatie. Ik kan me voorstellen dat u graag alsnog het pakket wilt ontvangen. Graag reageer ik op uw bericht. Tot mijn spijt kan ik er niet voor zorgen dat het pakket alsnog bij de afhaallocatie wordt geleverd, deze zal retour gaan naar de verzender. Wel wil ik graag een melding maken om de bezorger aan te spreken op het niet achterlaten van een afhaalbericht. Om uw melding in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende informatie van u: - Wat is de track&trace code van het betreffende pakket? Zodra ik deze informatie heb ontvangen zal ik uw bericht verder behandelen en kan ik u informeren over de afhandeling van uw melding. In afwachting van uw reactie, Met vriendelijke groet, PostNL

Reactie van de melder van de klacht sharonadejong

11 maanden geleden - RS912084081NL

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 22 september 2017 om 14:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw de Jong,

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw klacht heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. De leidinggevende zal dit verder oppakken en de verantwoordelijke medewerker binnen twee werkdagen aanspreken op de gemaakte fouten om herhaling te voorkomen en de bezorging te verbeteren. Ik ga er vanuit dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Voor een oplossing en eventueel een nieuwe zending adviseer ik u contact op te nemen met de afzender van het pakket. Nogmaals mijn excuses voor alle overlast.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende informatie te hebben gegeven. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; https://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door sharonadejong