Klacht: Geen netwerk

op 15 juni 2016 over Telfort in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds een paar maanden is het netwerk zeer slecht op mijn mobiel. Ik heb inmiddels 3 nieuwe simkaarten gehad, ze werken dan eventjes wel en na een paar dagen wederom “No service of Searching..”. Ik wordt er echt gek van. Ben naar de apple store geweest en die wimpelen me weg en zeggen dat dit opgelost moet worden met telfort omdat er aan de telefoon niks zou mankeren. Ik kan nu al zeker een week helemaal niks met mijn mobiel. Heb belangrijke oproepen gemist en daarbij ligt mijn moeder in het ziekenhuis en kan ik haar niet eens normaal bereiken. Drama.

Nieuwe simkaarten hebben we geprobeerd, heeft niet geholpen. Ik hoef ook echt geen korting of een refund, ik wil dat ik kan bellen en bereikbaar ben. Desnoods dan maar het hele abonnement stoppen zodat ik ergens anders een abonnement kan afsluiten. Het liefste zie ik een nieuwe iPhone tegemoet. Betaal genoeg per maand om hier een passende oplossing voor te krijgen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Telfort

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Telfort nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door geen984