Klacht: Geen naam afzender of ontvanger op achtergelaten briefje

op 17 mei 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij mijn afwezigheid is er een bezorger van DHL aan de deur geweest en heeft een briefje achtergelaten met een nieuwe bezorgdatum.
Nu wonen er op dit adres meerdere mensen en op het briefje staat een algemene benaming van een marketing bureau.
Heb contact met de klantenservice of zij kunnen zien voor wie het pakketje bestemd is en heb gevraagd of er een volgende keer de naam van de ontvanger vermeldt kan worden. Helaas dat is geen ‘policy’.
Verder blijkt dat bij een eerste mislukte afleverpoging het nog niet mogelijk is om de leveringsdatum/ tijd te wijzigingen.
Kan nu dus geen wijziging in aflevertijd invoeren, noch aangeven dat ik het pakket wil ophalen bij een afhaalpunt.

Gewenste Oplossing:

Graag naam van de eigenlijke afzender en / of ontvanger vermelden op het achtergelaten briefje.
Mogelijkheid wijzigen om al na één gemiste afleverpoging de gewenste datum/ tijd in te kunnen vullen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 jaar geleden - Beste heer/mevrouw, Uw klacht op deze website heeft te lang geen aandacht van ons gekregen, hiervoor onze excuses. Gezien de plaatsingsdatum van de klacht gaan we deze per 8 juli sluiten. Mocht uw klacht nog van toepassing zijn dan graag voor 8 juli uw reactie. Wij gaan er dan meteen mee aan de slag. Met vriendelijke groet, Sanne namens het webcare team van DHL Parcel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 juli 2016 om 08:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,
Wij hebben geen reactie meer van u mogen ontvangen. We gaan er vanuit dat deze klacht inmiddels dan al is afgehandeld of langs een andere weg voor u in behandeling is genomen. Wij sluiten daarom bij deze de klacht hier op de website.
Met vriendelijke groet,
Het DHL Parcel webcare team

Alle klachten die gemeld zijn door Lies59