Klacht: Geen moeite om uit te zoeken

fsahin op 12 augustus 2019 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Artikel besteld uit china, sedert 23 juli ligt het artikel in Amsterdam. Post.nl gebeld waarom mijn artikel niet wordt geleverd.Dat kunnen wij niet nakijken, u moet contact opnemen met de verzender. Die kan het dan vanuit china een onderzoek laten instellen. Hoe ingewikkeld kun je het maken. Iemand vanuit china of iemand vanuit het post sorteer centrum. Toch maar contact opgenomen met de verzender, deze zegt het is aangekomen in land van bestemming ingeklaard dus u moet het daar navragen. Tevens wordt er gezegd door Post.nl, dat ik anders een terugbetaling moet vragen bij de verzender. Het is van den zotte, dus een pakketje wat niet wordt geleverd terwijl het in amsterdam ligt moet de verzender opdraaien. Ongelooflijk.

Als men even de moeite neemt om te kijken en waarom het niet geleverd wordt ben ik dik tevreden. weet in ieder geval iets.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 12 augustus 2019 om 09:04 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de wijze waarop u moet handelen wanneer er een zending vanuit het buitenland niet is aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me indenken dat u het vreemd vindt dat u naar de verzender in China wordt verwezen. Ik kan hier echter niets aan veranderen. De afzender dient een onderzoek bij de eigen post organisatie te laten starten wanneer er problemen zijn. Dit zijn internationale afspraken. De verzender kan teven een passende oplossing voor u zoeken. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

PostNL Klantenservice

fsahin

Heeft op 13 december 2019 om 19:39 geantwoord

Dit is je reinste oplichterij

Alle klachten die gemeld zijn door fsahin