Klacht: Geen melding van pakket die bij depot zou liggen en een ander pakket binnen 2 dagen retour?

op 12 maart 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vorige week maandag ging ik met mijn kaartje van niet thuis naar het depotadres en daar bleek mijn pakketje al binnen 2 dagen weer retour te zijn verzonden. Dit lag volgens de winkel niet aan hun en ze herkende dit ook van een aantal andere klanten. Het kaartje wat van deze bestelling door de bus was gedaan, is mogelijk veel later door de bezorger door mijn deur gedaan? Na al veel zoeken en proberen te achterhalen van het pakket kon ik in geen mogelijkheid contact krijgen met de persoon die mij verder kon helpen. Ook de helpdesk van PostNL is al verschillende malen niet bereikbaar. Tijdens het ophalen van het pakketje waar ik dus een kaartje voor had, bleek er wel een ander pakket te liggen, waar ik geen paartje van had ontvangen!!

Dit is nu niet van toepassing.

Graag zou ik willen weten hoe het pakketje weer bezorgd kan worden!

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

6 maanden geleden - Geachte mevrouw,Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er een pakket voor u is bezorgd bij een PostNL-punt, maar dat u hiervan geen kennisgeving heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat dit erg verwarrend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:- De Track Trace code van het pakket.Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.Met vriendelijke groet,PostNL Klantenservice

Heeft op 12 maart 2020 om 09:33 geantwoord

Geachte mevrouw,

Helaas heb ik van u geen reactie mogen ontvangen op ons informatieverzoek. Ik ga er dan ook vanuit dat uw melding inmiddels is verholpen enof dat u via een van onze andere kanalen van antwoord bent voorzien. Uw melding op klacht.nl wordt daarom afgesloten.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door MarijkedeJong