Klacht: geen medewerking

op 17 augustus 2017 over Vesting Finance in de categorie Incassobureaus

ik had een lening die ik helemaal heb afgelost in sep 2016 heb een brief ontvangen van desbetreffende verstekker dat deze geheel is afgelost en hartelijk bedankt
na een mnd krijg ik een brief dat er een mnd betaling nog open staat denk dat kan niet ging over een bedrag van 213 euro ik heb hier een brief dat de gehele lening is afgelost dus heb het een beetje laten verwateren dec krijg ik weer een brief met de melding dat het naar bkr is gegaan dus weer gebeld nee mevrouw er staat niets open de lening is afgelost jan 2017 gebeld naar vesting finance en daar krijg ik de mededeling dat dat bedrag daadwerkelijk open staat dat kan toch niet zeg ik ik heb een brief dat alles klaar is nou toch maar betaald nu krijg ik een nieuwbouw woning toe gewezen maar krijg geen hypotheek want er staat een bkrcode a2 wat ik ook bel en vraag om dit te herstellen naar desnoods een H nee dat kan niet want u heeft de lening volledig afgelost wat moet ik nu mijn droomhuis weg voor 213 euro je wordt nergens maar dan ook nergens geholpen wat je ook smeekt vraagt

dat deze codering hersteld of verdwijnt zodat ik mijn huisje kan kopen en met mijn toekomst verder kan

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesting Finance

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesting Finance nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vesting Finance in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vesting Finance een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vesting Finance

Heeft op 18 september 2017 om 16:05 geantwoord