Klacht: Geen levering volgens afspraak, te duur betaald etc

op 14 april 2016 over Witgoedrijk in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Ik heb een wasmachine, zogenaamd nieuw maar met transsportschade gekocht, echter wasmachine maakt veel kabaal nog duurder bij hun betaald dan in de winkel. Wasmachine zrlf waterpas gezet schudt echter door de ruimte met veel kabaal. 400 euro voor betaald.
Droger zou warmtepompdroger zijn dat is hij niet toch 310 euro voor betaald. Droger werkt niet naar behoren geeft steeds storing alverwege het programma. Reageren niet op mail/telefoon. Totaal dus voor 710 euro in het schip, geld waar ik hard voor gewerkt en gespaard heb.apparaten zijn ook vies afgeleverd. Advertenties marktplaats kloppen niet.

Als alles opgelost wordt en deel geld terug krijg, betalen naar waarde apparatuur lijkt mij billijk

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Witgoedrijk over deze klacht.

Bericht van Witgoedrijk

9 maanden geleden - beste klant ik vind het heel spijtig dat u niet tevreden bent met de machines die u bij ons gekocht hebt , u geeft aan dat de wasmachine goedkoper is dan in de winkel (wij zijn ook een winkel)dat lijkt me sterk omdat we eerst de prijzen opzoeken voor dat wij die prijzen. ik probeer uw mailtjes terug te vinden maar kan niets vinden in onze mail box. ik heb namelijk meerdere van die bosch staan die ik kan omruilen. wilt u telefonisch contact met ons op nemen of mailen naar info@witgoedrijk zodat we dit kunnen bespreken en een oplossing bedenken. mvg witgoedrijk

Reactie van de melder van de klacht Jose Stange

9 maanden geleden - Inmiddels telefonisch contact gehad en het gaat opgelost worden. Droger wordt vervangen.

Reactie van de melder van de klacht Jose Stange

8 maanden geleden - De klacht is na alle tevredenheid opgelost! Zojuist is de droger omgewisseld voor een andere droger. Bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door Jose Stange