Klacht: geen levering van toegewezen en betaald kavel

op 11 augustus 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Op zondag 16 juli deed ik een bod op de veilingsite van BVA Auctions. Kort relaas van de feiten
– Bod en kavel van ledpaneel 30 x 30 werd toewezen op een veiling die afsloot rond 13.30 uur. Nog die avond werd de factuur hiervan betaald
– Bod en kavel van identiek ledpaneel 30 x 30 werd toewezen op een veiling die afsloot om 23.30 uur. ‘De volgende morgen maandag 17 juli werd de factuur hiervan betaald.
– Woensdag 19 juli kreeg bericht van DHL dat een levering kortelings zou plaatsvinden. Pakje naar u onderweg dat uiteindelijk op 24 juli geleverd werd. In deze levering inderdaad één ledpaneel 30 x 30. Van geen kwaad bewust was ik in blijde verwachting voor de levering van het tweede nog ontbrekende ledpaneel
– Na diverse mails naar de info- en klantendienst van BVA Auctions kreeg in uiteindelijk toch eens de mededeling dat hun leverancier beweerde dat de beide kavels (lees ledpanelen) met dezelfde courierdienst werden geleverd en dat deze met plakband aan elkaar waren geplakt. Dit was hoegenaamd het geval niet en de verpakking van de levering toont geen sporen van plakband
– Terug verschillende mails naar de klantendienst die verder onderzoek zou doen om dit geschil op te lossen. Tot heden nog mails verstuurd waarop zelfs niet altijd geantwoord werd en waarop hun ook gewezen werd op het nemen van hun verantwoordelijkheid. Ik heb een wantrouwen gekregen over de eerlijkheid en werkwijze van BVA Auctions
– Ondertussen geraakt mijn geduld op en ben ik nog steeds wachtende op de ontbrekende levering

Vandaar dit bericht en klacht naar jullie diensten om eindelijk toch het ontbrekend ledpaneel te ontvangen.
Al de verstuurde mails en mogelijks antwoord heb ik steeds in mijn bezit

Vriendelijke groeten en bedankt voor de tussenkomst en mogelijks goede afloop van dit probleem
Marcel Vercauteren
9300 Aalst België
marcel.vercauteren1@telenet.be

Wanneer kavel geleverd wordt

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

1 week geleden - Hoi Marcel, Bedankt voor je uitgebreide omschrijving, vervelend dat je de ontbrekende levering nog niet hebt ontvangen. Ik stuur je bericht meteen door naar de juiste contactpersoon, zodat we kunnen kijken hoe we dit samen goed kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marcel Vercauteren