Klacht: Geen levering van product

op 28 september 2016 over Online in de categorie Alles-in-1

Op 19-09-2016 zou mijn internet opgeleverd worden, maar tot op heden is er geen internet geleverd.

Na de eerste keer bellen met de klantenservice kreeg ik te horen dat ze er 30 dagen nog over mogen doen om te leveren. Maar er werd beloofd dat het internet op 21-09-2016 zou worden opgeleverd.

Daarna weer gebeld en er werd toen beloofd dat het de 22ste van september zou worden opgeleverd. Ook niet en nu wachten tot er een monteur beschikbaar is deze is beloofd op 29-08-2016.

Maar er werd bij vermeld dat het internet waarschijnlijk ervoor zou moeten werken.

Momenteel gebruiken wij internet van de mobiele telefoon, wat de kosten flink omhoog haalt. Daarnaast is thuiswerken niet mogelijk waardoor ik helaas bepaalde afspraken mis. Hier werd simpel gezegd door de klantenservice dat dit niet hun probleem is.

Ik ben tevreden wanneer het internet zsm werkt; en dat er met urgentie wordt gewerkt om het internet te maken.
Mocht dat niet kunnen wil ik de mogelijkheid om mijn contract kostenloos te ontbinden om naar een provider te gaan die wel regelt dat het internet snel werkt.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Online

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Online nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Julienalain