Klacht: geen levering product

op 01 mei 2017 over MOLLIE BV in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo, ik heb een product gekocht bij 123 tests op woendagavond 26 april. Dit zou met 1 dag geleverd worden. Nu zat Koningsdag er tussen, dus ik had ik verwacht dat ik het vrijdag of op zijn minst vandaag in huis zou hebben. Ik heb dit via ideal betaald en is van mijn rekening afgeschreven. Maar ik heb tot op heden niets ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn product, waar ik voor heb betaald in huis heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MOLLIE BV

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MOLLIE BV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Elenas