Klacht: Geen Levering Pakje met traceringscode LP007093585DE

op 10 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Pakje met traceringscode LP007093585DE wordt niet geleverd.

Actuele status: https:www.logistics.dhlnl-nlhometraceren.html?tracking-idLP007093585DE

Laatste vermelding: De internationale zending is in het export-pakketcentrum verwerkt.
30.08.2018 02:49

Gewenste Oplossing:

Met spoed levering van het pakje.

Met belangstelling zie ik uw schriftelijke reactie tegemoet.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 september 2018 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

ik zie dat het pakket voor het laatst gescand is in Duitsland. Het lijkt erop dat het daar stagneert en nog niet in Nederland is aangekomen. Het duurt inmiddels wel erg lang voor een pakket vanuit Duitsland, hierom lijkt het mij zinvol dat er een onderzoek gestart wordt naar deze zending.

Dit moet echter door de verzender in Duitsland. Ik wil u daarom adviseren om bij uw verzender te melden dat u het pakket nog steeds niet heeft ontvangen en dat de zending lijkt te stagneren.

Mijn excuses voor de vertraging.

Met vriendelijke groet,

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 10 september 2018 om 14:24 geantwoord

Niet , ik heb de verkoper inmiddels al benaderd, zonder het gewenste resultaat.
DHL is 1 wereldwijde organisatie en die dient mijns inziens het pakje te traceren, anders is track and trace overbodig geworden! I
k heb er extra voor betaaald!
Ik verlang een oplossing en dat is spoedige levering van het pakje!

Met vriendelijke groet,

Wim.

Alle klachten die gemeld zijn door Scooby Doo 1964