Klacht: Geen levering op geplande tijd

op 08 mei 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket stond gepland om vandaag tussen 16:00 en 18:00 geleverd te worden, ik ben dus vanaf 15:00 thuis (ik heb hier note bene een dag vrij voor genomen!), blijkt de bezorger al geweest te zijn. Dit is echt zo schandalig! Geef dan geen indicatie als er toch helemaal niks van klopt!!!

Ik heb in het weekend pas tijd het pakket op te halen (en dit geschreven op een maandag), dus nu duurt het meer dan week sinds bestellen voor ik mijn pakket heb.

Ik raad elk bedrijf en elk persoon aan nooit(!) post.nl te gebruiken.

Gewenste Oplossing:

Ik was tevreden geweest als het tussen 16:00 en 18:00 bezorgd was geweest, of als er geen tijdsindicatie was gegeven, dan had ik daar rekening mee moeten houden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 08 mei 2017 om 16:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw reactie. Het spijt me om te vernemen dat u niet tevreden bent over de pakketbezorging. Mijn excuses hiervoor. Graag geef ik u meer informatie.

Het tijdvak is een indicatie en hier kunnen we geen garantie op geven. Het kan gebeuren dat een bezorger eerder of later is. Wanneer het tijdvak vaker niet is gehaald dan wordt dit uiteraard achter de schermen bekeken om dit in de toekomst beter weer te kunnen geven. Ik hoop dat dit bij eventuele toekomstige pakketten weer correct zal verlopen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice; http://www.postnl.nl/klantenservice/

Met vriendelijke groet,
PostNL

Alle klachten die gemeld zijn door sjefb123