Klacht: geen levering ontvangen

op 11 augustus 2017 over Billink in de categorie Betalingsdiensten

ik heb via de pc n gratis proef pakketje aan gevraagd . Krijg n paar dagen later n rekening van bijna 80.00euro of ik die maar even wilde betalen .Ik heb nooit n bestelling gedaan voor meer pillen. Nu heb ik tot op de dag van vandaag nog niets ontvangen ,geen gratis proef pakketje en ook geen na bestelling die ik niet gedaan heb . Er stond onder aan het bestel formulier als je toch van het aanbod geen gebruik wilde maken “klik dan hier en uw bestelling is geanuleerd. Dat is dus niet gebeurd en nu krijg ik steeds aanmaningen van het CIB.Ik ga dus niet betalen wat ik niet heb gehad en het programma Kassa waarschuwd dat je dus belazerd wordt door Billink.

ik wil met dit bedrijf niets meer te maken hebben.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Billink over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Billink in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Billink een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Billink

Heeft op 11 augustus 2017 om 11:10 geantwoord

Beste J. van der Voorn,

Billink is de betaalmethode welke is gebruikt bij je bestelling , voor vragen betreffende de bestelling welke is geplaatst en ontvangen goederen adviseren wij om contact op te nemen met de webshop. De gegevens van de webshop staan rechts bovenaan de e-mails en brieven vermeld welke wij toesturen.

Je kan ons altijd een e-mail sturen naar info@billink.nl of telefonisch via 010-41 41 473 als er nog vragen zijn naar aanleiding van dit bericht.

Fijne dag!
Eva

Heeft op 16 augustus 2017 om 19:36 geantwoord

ik ga zeker niet akkoord met de betaalmethode ik heb nog steeds niets ontvangen
Ik heb namelijk alleen n gratis proefpakket besteld dat Billink dan op eigen houtje
er pillen bij doet voor 3 maanden vind ik al heel raar .Ik heb daar niet om gevraagd.Ik heb dus niets ontvangen en ga dus ook niets betalen.Ik krijg nu alleen maar berichten dat het naar de kanton rechter gaat en daar ben ik het niet mee eens . IK heb n mail gestuurd bij de eerste rekening en gebeld maar daar doen ze ook niets mee. dat pakket wil ik niet en hoeven ze ook niet meer op te sturen.Ook de dreiging van de CIB wil ik ook niet meer ontvangen

Alle klachten die gemeld zijn door arie-jokevandervoorn@live.nl