Klacht: geen levering na meer dan 5 weken

op 10 juli 2018 over MacRelife in de categorie Electronica Winkels - ketens

Bedrijf lijkt zich vooral te specialiseren in aan het lijntje te houden van de klant. Ze bieden tweedehands laptops aan die ze duidelijk niet in stock hebben en waarvan ze geen idee hebben wanneer die binnenkomt. Iedere telefoontje wordt met standaardformules beantwoordt, en met vage beloftes om dan niets meer te horen…

Als ik asap!! een computer ontvang die 100% zeker goed in orde is. Binnen twee weken moet die voor werk mee naar het buitenland, en daar mag niets mis lopen.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar MacRelife over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MacRelife in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MacRelife een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MacRelife

Heeft op 03 augustus 2018 om 12:28 geantwoord

Heeft op 11 september 2018 om 20:11 geantwoord

De oplossing was dus bijbetalen voor een andere computer, na zes weken had ik helaas geen andere optie. Ondertussen werk ik dus op een laptop waarvan de batterij afslaat rond de 70%, en die in het algemeen niet werkt zoals het hoort. Niet te vergeten dat toen ik hem ging oppikken in de winkel, er bij nazicht maar 250 Ram in zat ipv de betaalde 500. Te vermijden winkel, een nachtmerrie van begin tot einde.

Alle klachten die gemeld zijn door roberto gasparini