Klacht: Geen levering na 3 weken

op 11 mei 2020 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 19 april een bestelling geplaatst. Net zoals in vele andere klachten wel direct bevestiging gekregen maar geen levering. Al vele mails gestuurd en gebeld. Vrijdag 85 mij heb ik de bestelling geannuleerd en een terugbetaling gevraagd. Hierop kreeg ik geen antwoord.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik mijn terugbetaling ontvangen zal hebben!

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gm1082