Klacht: Geen levering, geen oplossing, geen begrip!

op 13 maart 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemiddag,

Ik heb vorige week zaterdag een salonstoel bij jullie besteld deze zou op 7 maart afgeleverd worden door dpd. Op 7 maart was ik heel de dag thuis, mijn bel doet het prima, geen dpd. Ik kijk in mijn brievenbus ligt er een brief in dat de bezorger is langsgeweest en ik niet thuis was. (vreemd!) Vervolgens staat er op de brief dat mijn salonstoel bij een dierenzaak welke 7 km verderop ligt is geleverd. Mijn partner en ik beschikken niet over een auto. Hij is te voet naar de dierenzaak gelopen op do 9 maart. Daar bleek echter de stoel niet meer te zijn. Per email kregen wij bericht dat dpd zaterdag 11 maart weer langs zou komen. Wij wachten maar geen dpd. Kregen wij een email dat de stoel weer naar de dierenzaak was gebracht, de “luie”bezorger heeft niet eens moeite gedaan om naar mijn huisadres te komen. Contact opgenomen met dpd konden er helaas niks meer aandoen en ik moest het zelf maar ophalen (dit kan niet de salonstoel is veels te zwaar!!) maar ze begrepen me wel. (belachelijk) Dan maar naar vida xl bellen konden mij uiteraard ook niet helpen de dierenzaak is maar 500m verderop (dit is 7km!) dus ik moest het zelf maar regelen. Ik bestel niet voor niks via internet dan moet ik net nog ophalen maar ik heb er wel voor betaald schandalig. De medewerker had geen zin om mij vriendelijk te woord te staan en het pakket moest maar retour komen en mijn geld wordt teruggestort. JAMMER HOOR

Gewenste Oplossing:

Wanneer de klantenservice medewerkers wat meer oplossingsgericht zullen zijn nu zijn hun een klant kwijt, geld kwijt en ik zal nooit meer zaken doen met dpd of vida xl. Tip lees de vele klachten van beide bedrijven eens op internet. Hele slechte service en waardeloze bedrijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over vidaXL nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 20 maart 2017 om 15:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Kop Jansen,

Helaas is het ons niet gelukt om samen met DPD voor een oplossing te zorgen.

Wij hebben u in deze dan ook aangeboden een terugbetaling van het aankoopbedrag te verwerken. Omdat het ons niet gaat lukken de stoel op een gepland moment bij u af te leveren wanneer u thuis bent. U heeft aangegeven dat u zelf ook niet de mogelijkheid heeft de stoel op te halen zodra deze bij een parcelshop wordt afgeleverd.

Onze excuses voor het ongemak dat wij u niet konden voorzien van een passende oplossing.

Met vriendelijke groet,

Team vidaXL

Alle klachten die gemeld zijn door Els54