Klacht: Geen levering, geen contact mogelijk

op 01 april 2013 over chinadirectsale.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

Op 4 maart jl. Heb ik via uw website een controller voor de playstation van mijn kind besteld. Volgens de site bedraagt de levertijd 5-15 werkdagen. Deze termijn is inmiddels ruimschoots verstreken. Ik heb al een aantal keer per mail en telefonisch contact geprobeerd te leggen, maar dit is me tot op heden niet gelukt. Op gestuurde mails ontvang ik een automatische mail terug ( reeds vier keer gebeurd). Ik heb drie keer een voicemail ingesproken, maar ook daarop word ik niet teruggebeld. Wat nu?

Alsnog een snelle levering van het product of geld terug.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over chinadirectsale.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over chinadirectsale.nl nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door chinadirectsale.nl in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat chinadirectsale.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

chinadirectsale.nl

Heeft op 18 april 2013 om 18:49 geantwoord

klant alsnog de order na gezonden. helaas door een storing in ideal was deze order niet goed doorgekomen . klant heeft tevens een compensatie product toegezonden gekregen.

Alle klachten die gemeld zijn door Poolboersma