Klacht: Geen levering en totaal geen communicatie

op 21 april 2017 over Ajax Shop in de categorie Sportwinkel

Vorige week zaterdag bestelde ik via ajaxshop.nl een bedrukt shirt en na te hebben betaald kon ik kiezen hoe laat ik het shirt op dinsdag de 18e april zou willen ontvangen en ik koos dus voor de avond, zodat ik niet speciaal hoefde te wachten. Helaas pindakaas..geen shirt wat er werd geleverd.

Ik heb toen ff aan de bel getrokken en wel via de mail en via whatsapp, maar weinig tot geen reactie en de reactie die ik kreeg, was geen bevredigende. Op een gegeven moment totaal geen reactie meer naarmate de dagen verstreken. Was er in het begin 1 valse belofte, maar die werd dus niet nagekomen. Hoe vaak ik ook mail of app..men houdt zich daar gewoon voor de domme, wat alleen maar een hoop frustraties oproept.

Ik hoop nu, dat ik via jullie site wel een luisterend oor zal krijgen en dat men mij dan maar mijn geld terug zal storten van 82,95 euro. Zo ga je niet met je klanten om en mij zijn ze dus kwijt als klant en zal ik er NOOIT meer iets bestellen!

Wanneer ik mijn geld teruggestort krijgt en daar ook een bevestiging van krijg.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ajax Shop

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ajax Shop nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht chris1963

4 dagen geleden - Ik heb de bank ingeschakeld en hoop nu middels door mij ingevulde formulieren, dat hier wat aan gedaan wordt, maar dat is me gelukkig al bevestigd. De webshop reageert totaal niet op emails, webformulieren en whatsapp. Beetje Ajax-onwaardig, maar ik ben niet van plan om me zoveel geld door mijn strot te laten duwen. Geen levering dan geld terug en dat is het laatste wat me werd toegezegd, maar nu ruim een week later nog steeds niets, nada, nothing!

Alle klachten die gemeld zijn door chris1963