Klacht: Geen levering en nog steeds mijn geld niet terug

op 26 april 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

tv kastje bij mulimediaexpres besteld
Na anderhalve week bericht gestuurd naar multimediaexpres dat ik nog steeds geen tv kastje ontvangen had
Dag erna een bericht van multimediaexpres dat het kastje door enorm succes niet direct te leveren was en dat de nalevering zo snel mogenlijk gedaan zou worden .
Weer anderhalve week later een bericht van multimediaexpres dat het tv kastje nooit geleverd ziu kunnen worden omdat er een boete van 82.000 euro of 4 jaar gevangenisstraf op zou staan als multimediaexpres dit soort tv kastjes zou leveren aan klanten, ditvomdat de mediawet dit soort kastjes niet toestaat i.v.m. auteursrechten enbdergelijke

Tot nu toe (2 maanden later) niets meer vernomen en gehoord van multimediaexpres , waardoor ik mij opgelicht voel .

Ik ben weer tevreden als ok mijn 89,00euro terug op mijn bankrekening heb

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

Reactie van de melder van de klacht Herupa

5 maanden geleden - Zijn er meer mensen met dit soort klachten over multimediaexpres ?

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Herupa